בחרו את המסלול הכי נכון עבורכם
למה כדאי להצטרף?
אתר FLIK הוא הבמה המרכזית לרופאי השיניים בישראל. שים לב שמספר המקומות מוגבל (אנחנו לא מצרפים יותר מחמש מרפאות שיניים בכל עיר) ולכן כל הקודם זוכה. בפיתוח ובשיווק האתר הושקעו מיליוני שקלים לטובת פרסום בטלוויזיה, בגוגל ובאתרי פרמיום באינטרנט כולל ברשת החברתית של פייסבוק. הפרסום המאסיבי מכניס עשרות אלפי מטופלים פוטנציאלים לאתר הזקוקים למגוון טיפולי שיניים, וכפועל יוצא לפניות איכותיות (לידים) ששקולות לכסף בקופה שלך!
בניית מוניטין חיובי
בנה את המוניטין של המרפאה שלך ברשת האינטרנט.החזר השקעה מהיר
החזר של יותר מפי 8 מהכסף שאותו השקעת בפרסוםשאלות נפוצות?
אם אתה רוצה להיות שותף להצלחת המיזם ועמוק בתודעה של המטופלים הישנים שלך מקומך איתנו.בנוסף, כל מרפאה שרוצה לשפר את השורה התחתונה ולהרוויח יותר צריכה להירשם לשרות. אצלנו משלמים בעיקר על תוצאות! אתה מקבל פניות איכותיות ומכאן זה בידיים שלך (תהיה גמיש בהצעות המחיר ובפריסת התשלומים, תן שרות טוב ומהיר והלקוח שלך).
בשונה מאתרי אינדקס שמציגים אלפי רופאי שיניים ביחד, בדף התוצאות בעיר שלך יופיעו מקסימום חמש מרפאות שיניים ולכן בכל ניסיון חיפוש שיתבצע בעיר שלך תמיד יראו אותך! מאחר ולא יותר מחמש מרפאות שיניים מופיעות בכל עיר אנחנו ממליצים לך להקדים ולהצטרף לשירות שכן הכניסה למיזם היא על בסיס כל הקודם זוכה, לאחר שמכסת המרפאות בעירך תושלם, נפסיק לגייס מרפאות חדשות.
לא כל מרפאה יכולה להופיע אצלנו! אנחנו מבצעים בדיקות סינון ורק אם נמצאת מתאים נוכל לאשר את הופעת המרפאה באתר. במהלך הסינון הראשוני נבדוק למשל האם לרופאים המטפלים שלך יש רישיונות בתוקף, פוליסת ביטוח אחריות מקצועית, מוניטין חיובי ברשת, נחפש תביעות רשלנות רפואית ונבצע בדיקות נוספות כדי לוודא שהמרפאה שלך עומדת בכל הקריטריונים שלנו. נוכל להרחיב על כך בשיחה טלפונית.
הסטטיסטיקה מוכיחה גם לספקנים הגדולים כי פרסום שמבוסס על תוצאות (לידים), מניב למרפאה יותר מפי 8 מההוצאה לפרסום. במודל בו אנחנו עובדים, אתה תקבל לידים (לקוחות פוטנציאליים) שמהם תפיק הכנסה - אין סיכוי שלא תסגור בממוצע לפחות תוכנית טיפול אחת שמנה בחודש! ובנוסף, תקבל פרסום שקשה מאוד לכמת אותו בכסף אבל שווה המון, למשל לקוחות חוזרים שלכם שיראו את המרפאה יקדימו להגיע לטיפולים, סגירת תוכניות הטיפול (על כלל המטופלים שלכם) תהיה קלה הרבה יותר בגלל שאתם מופיעים במיזם מצליח שכולם מכירים ורואים.
לאחר שיחה ראשונית ולאחר שנבדקתם ונמצאתם מתאימים (בדיקות הסינון), נלמד אותך איך לעבוד נכון עם לידים (כתיבת תסריט שיחה ייחודי ללקוח הפוטנציאלי כולל טיפול בהתנגדויות) ואיך לגרום ללקוחות לסגור דווקא אצלכם תוכנית טיפול. לאחר מכן נתחיל לספק לכם לידים רלוונטיים ישירות לתוך מערכת ניהול הלידים CRM או באמצעות מספר טלפון מקשר. במקביל, תעבירו לנו את כל הפרטים אודות המרפאה (כתובת, טלפונים, תמונות, חומרים גראפיים אם יש, שעות פעילות, מבצע אטרקטיבי וכדומה) על מנת שנוכל להכין את המיניסייט (מיני אתר אינטרנט תדמיתי) האישי שלכם.
כדי שנוכל לייצר מספיק לידים וכדי ליצור מודעות מהירה ורציפה למותג נדרשים תקציבי מדיה גדולים. מרבית התקציב שלנו מופנה לטלוויזיה וכדי למקסם את הפרסום ואת מספר החשיפות רצוי לסגור על תקציב שנתי (מראש) שיאפשר לנו להביא תנועה משמעותית במינימום כסף וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כדי להוציא את המקסימום מהתקציב. פריסת המדיה שקיבלנו וכל התחשיבים מבוססים על בסיס שנתי ולכן גם ההתחייבות המינימאלית היא לחצי שנה (למרות שאנחנו מעדיפים התחייבות לשנה). ההתחייבות הכרחית גם מאחר ובונים כאן מיזם לטווח הרחוק. כמעט בלתי אפשרי לבצע קידום למיניסייט במנוע החיפוש של גוגל תוך זמן קצר. קצב זרימת הלידים הבלעדיים מהגוגל הוא נמוך בחודשים הראשונים, ככל שהקידום בגוגל יהיה אפקטיבי יותר כך יגבר קצב הפניות. התחשיבים שעשינו מצריכים מאיתנו השקעה גדולה מאוד בכם בעיקר בהתחלה. ההשקעה הזו תניב לכם פירות למשך כל התקופה (בהתחלה מעט פחות אולם בהמשך הקצב יגבר). התשלום מחולק על פני כל השנה רק כדי לעזור לכם לשאת בנטל, לנו זה עולה הרבה יותר!